wtorek, 1 kwietnia 2014

Wstęp

Wyobraź sobie że poznajesz JEGO. Dla ciebie jest ideałem, jest przystojny, bogaty po prostu wymarzony. ON zwraca uwage na ciebię zwykłą dziewczyne z niezwykłym zawodem, czemu niezwykłym? Bo chyba nie każdy pracuje w klubie ze striptizem prawda? Ale wracając do rzeczy,  co wieczór przychodzi do klubu i chce żebys to własnie ty dla NIEGO tańczyła. Jak sie z tym czujesz? Na początku jestes zdwiwiona bo przecież ON może mieć co wieczór inną ale cały czas chce tylko ciebie.


Jak zakończy się historia pełna intryg, kłamst,zdrad, bólu, cierpienia a także pożądania i namiętonosci czy w tym wszystkim znajdzie się miejsce na miłosć? 

 " On stał sie potworem a ja jestem jego aniołem który od nowa uczy go miłosci i zaufania .. "

                                                                    --&--
Czesć wszystkim!
Witam was serdecznie na moim nowym blogu :) Mam nadzieje że prolog wam się spodobał wiem że jest krótki i tajemniczy ale takie są zwykle początki ;) Rodział pierwszy pojawi się jutro lub w czwartek. Bardzo zależy mi na tym abyscie wyrazili swoja opini co wam sie podoba a co nie. Wiec do następnej notki <3

4 komentarze: